duminică, 17 ianuarie 2010



3 comentarii:

  1. imi pare rau pt situatia voastra si din pacate nu va pot da decat un sfat: incercati sa va faceti promovare. aveti nevoie sa va mediatizeze cineva cunoscut, gen bendeac, mircea badea, cineva cunoscut. i-am mentionat pe cei doi pt ca stiu ca s-au implicat in cazul http://www.alexav.ro/. cei doi au bloguri, sunt usor de gasit si cred ca se mai pot gasi si altii care sa va sustina. poate chiar dintre cei implicati in cazul de mai sus. sau fundatii. nu ma pricep, dar am aflat din greseala de voi, nu din auzite sau ceva de genu. multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am aflat intamplator de copilul d-voastra si imi pare nespus de rau ca sufera atat de mult, mai ales la varsta aceasta extrem de frageda, cand un copil trebuie sa se joace si sa fie fericit. Dar poate ca Dumnezeu a vrut sa aflu de copilul d-voastra si sa va pot propune o alternativa (metoda) non-medicala de tratare si vindecare. Stiu ca va suna imposibil ceea ce va spun acum dar ii putem readuce copilului d-voastra zambetul si bucuria de a trai. Totul e sa vreti si sa fiti extrem de hotarati in acest demers. Daca va intereseaza ce am de spus si oferit astept mesajul d-voastra pe mail: gabelutzu_dj@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, ultimele postari sunt de acum un an. Cum a evoluat situatia? Sper ca starea de sanatate a lui Iustin sa fie mult mai buna. Ati reusit sa strangeti banii necesari? Bunul Dumnezeu sa va ajute!!

    RăspundețiȘtergere